платежі
по 227 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
платежі
по 151 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
Хочете вберегти паливну апаратуру від зносу? Додавайте при кожній заправці спеціальну присадку що смазує для дизельного палива Xenum Diesel Multi Conditioner. Набагато збільшує ресурс дизельних форсунок і паливного насоса високо тиску (ПНВД).
Як відомо форсунки і насос високо тиску змащуються безпосередньо дизельним паливом. І чим «сухіше» солярка, тим більше знос. Відповідно до стандарту EN 590 діаметр плями зносу по тесту ASTM D6079-11 не повинен перевищувати 460 мікрон. Вітчизняні автозаправки додають рівно стільки змащувальних присадок в дизель, щоб проходити по верхній межі норми. Ось зведена таблиця, яка відображає змащуючу здатність дизеля на різних заправках:
UPG | 430 мкм |
OKKO | 420 мкм |
БРСМ | 420 мкм |
AMIC | 400 мкм |
ANP | 390 мкм |
WOG | 390 мкм |
Чим менше радіус зносу в мікронах, тим краще. Як бачимо, все в межах норми. 460 мкм не переступив жоден зразок. Але все на грані. Змащувальні присадки коштують грошей, і, природно, заправки економлять. Ось, для порівняння, середні показники плями зносу дизеля в різних країнах:
Знову ж, чим менше радіус зносу, тим краще.
На цьому графіку ясно видно відповідь на сакральне питання: «Чому у них ходить, а у нас ні?». Тому що солярка у нас суха. Дуже проста відповідь. Вона хоч і в стандарті, але могла б змащувати набагато краще. Тому дуже розумним рішенням є додавання додаткового змащування в дизель. Проста дія звільняє вас від дуже дорогих проблем в майбутньому.
Виробник | Xenum |
---|---|
Призначення | в дизель |
Країна виробник товару | Бельгия |
Країна реєстрації бренду | Бельгія |
Гарантія | 14 днів |
Паливо | дизель |
Тип | Присадки |
Консистенція | Рідина |
Доставка/Оплата | Срок доставки 1 - 3 дня |