Яке моторне масло краще для двигуна з великим пробігом?
Не будемо ходити навколо. Відразу визначимося з критеріями. Масло має:
- бути відносно дешевим;
- не горіти, не коксуватися;
- підходити вашому мотору;
- завжди бути в доступності;
- мати чисту базу;
- бажано мати спеціальну рецептуру;
- містити в своєму складі додаткові протизносні присадки;
- не залишати відкладень і добре мити;
- берегти сальники;
- в кінці кінців продовжувати життя вашому двигуну;
Давайте подивимося, що нам пропонує ринок.
Сегмент дорогої синтетики розрахований на мотори з малими і середніми пробігами. Для нових авто. Ціна висока, але необхідних нам якостей в цих оливах немає. Там є останні допуски, новітні рекомендації виробників і схвалення, але це все не те, що нам потрібно. Пакети присадок там слабкі, масла в основному все малозольні, «порожні», з низькими вязкостямі. Новомодні, і не «міцні». Під нові екологічні норми. Ці масла не призначені в старі і зношенние двигуни.
Сегмент дешевої синтетики і напівсинтетики. Тут ще можна знайти представників, зроблених за старими класичними рецептурами. Але з метою здешевлення кінцевого продукту, виробники змушені йти на компроміси. Застосовувати дешеві базові масла. Аж до звичайних мінеральних. Пакети присадок простіше, а про додаткові протизносні та миючі добавки взагалі не йдеться. Результуючі властивості таких масел виявляються не на висоті. Ці масла можна заливати в зношені і старі мотори, але зважаючи на відносно низьку якості, ви навряд чи зможете продовжити ресурс вашого ДВЗ.
Xenum Runner - кращі масла для старих і зношених двигунів
У 2005 році бельгійська фірма Xenum звернула увагу на цю проблему. І розробила два спецпродукти для двигунів з великими пробігами. Які поєднали в собі всі необхідні якості. Це Xenum Runner 10W40 - для двигунів європейського і американського виробництва. І Xenum Nippon Runner 5W30 для двигунів японського та корейського виробництва.
Дані масла мають особливу рецептуру, відрізняються від типових «синтетик» і «напівсинтетик», і ідеально підходять для автомобілів з пробігом більше 120 тис. Км. Не горять, дуже добре миють від старих відкладень, повертають еластичність сальникам і прокладкам. І здорово відтягують момент «капіталки».
Загалом якщо у вас вже побігавший Audi, Volkswagen, Skoda, Ford, BMW, Mercedes або раптом Volvo, або ще раптом Saab, то ваш вибір Xenum Runner 10W40.
Якщо ж у вашому розпорядженні Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Mitsubishi, Subaru, Suzuki з великим пробігом, то вам краще всього підійде масло Xenum Nippon Runner 5W30.
Підходять як для бензинових так і для дизельних моторів.