Жорсткі екологічні норми і закони капіталістичного ринку змусили інженерів робити ненадійні мотори. Це факт. Чим швидше зламається ваш двигун, тим швидше ви купите новий. Ресурс сучасного мотора штучним чином значно скорочений. І в першу чергу це проявляється у витраті моторного масла.

Чому сучасний двигун споживає масло?

Ми не будемо розглядати тут причини пов'язані з природним зносом і конструкторські прорахунки. Зосередимося на проблемах, які викликає саме моторне масло.

Дренажні отвори на сучасних маслоз'ємних кільцях буквально мікроскопічні. Самі кільця дуже вузькі. І досить навіть легких відкладень, щоб закоксовати їх повністю. Канали в кільцях забиваються, маслу більше нікуди діватися, воно залишається на стінці циліндра і ... згорає. Залишаючи після себе ще більше відкладень. Починається незворотний "масложор".

Закоксованные маслодренажные отверстия маслосъёмного кольца

Більшість автолюбителів на смерть впевнені, що сучасна синтетика з усіма допусками надійно захистить їх двигун. Особливо якщо це "оригінальне" масло від виробника автомобіля. Виробник про все подумав, все передбачив. Ні це не так. Вищевказане фото зроблено після застосування повністю синтетичного моторного масла дуже іменитого бренду. Кільця закоксувалися повністю. Двигун споживав літр оливи на тисячу. Сталося це на пробігу менше 50 тис. Км. На більшості синтетичних моторних масел результат завжди сумно один і теж. І це абсолютно рядовий випадок. До речі, ніякими раскоксовками це не лікуватися. Тільки заміна кілець. З усіма наслідками, що випливають.

Як уникнути "масложора"?

З самого початку використовувати масла, які не схильні до коксування, відкладень і полімеризації. Чим раніше ви почнете, тим менше ризик незворотних наслідків. Але як вибрати дійсно правильне моторне масло, а не сподіватися на невідому рідину, яку дилер ллє на ТО? Відповідь проста. Використовувати масла на поліалкіленгліколевій основі, так звані PAG масла. Це синтетичні моторні масла нового покоління, які принципово відрізняються від звичної "синтетики". Застосовувалися раніше виключно в авіації. Представником даного нечисленного сімейства є бельгійські масла фірми Xenum. Це масла Xenum XPG 5W30 і Xenum XPG 5W40. Мають характерний синій колір.
PAG синтетика Xenum XPG живое фото

Дані масла є найчистішими моторними маслами, не залишають після себе нагару, лаків, шламів. Не утворюють твердих полімерних відкладень, а найголовніше, не забивають маслознімні кільця, і гарантовано не призводять до "масложору".
За даними маслами були проведені стендові випробування. На фото представлені частини масляного насоса які відпрацювали цикл тестів на синтетичному маслі і на поліалкіленгликолевій оливі:
Сравнение PAG синтетики и обычной синтетики

Як то кажуть, коментарі зайві.

Моторное масло PAG Xenum XPG 5W30 4 л (1617004)Моторное масло PAG Xenum XPG 5W40 4 л (1624004)

До речі, естерова синтетика Xenum X1 показує теж дуже хороші результати по угару:

График низкого угара масла Xenum X1

Ілюстрація журналу "За кермом" згідно їх тестам на угар моторних олив.