Обкладинка масло для великих пробігів Xenum Runner

Яке моторне масло краще для двигуна з великим пробігом?

Не будемо ходити навколо. Відразу визначимося з критеріями. Масло має:

  1. бути відносно дешевим;
  2. не горіти, не коксуватися;
  3. підходити вашому мотору;
  4. завжди бути в доступності;
  5. мати чисту базу;
  6. бажано мати спеціальну рецептуру;
  7. містити в своєму складі додаткові протизносні присадки;
  8. не залишати відкладень і добре мити;
  9. берегти сальники;
  10. в кінці кінців продовжувати життя вашому двигуну;

Давайте подивимося, що нам пропонує ринок.

Сегмент дорогої синтетики розрахований на мотори з малими і середніми пробігами. Для нових авто. Ціна висока, але необхідних нам якостей в цих оливах немає. Там є останні допуски, новітні рекомендації виробників і схвалення, але це все не те, що нам потрібно. Пакети присадок там слабкі, масла в основному все малозольні, «порожні», з низькими вязкостямі. Новомодні, і не «міцні». Під нові екологічні норми. Ці масла не призначені в старі і зношенние двигуни.

Сегмент дешевої синтетики і напівсинтетики. Тут ще можна знайти представників, зроблених за старими класичними рецептурами. Але з метою здешевлення кінцевого продукту, виробники змушені йти на компроміси. Застосовувати дешеві базові масла. Аж до звичайних мінеральних. Пакети присадок простіше, а про додаткові протизносні та миючі добавки взагалі не йдеться. Результуючі властивості таких масел виявляються не на висоті. Ці масла можна заливати в зношені і старі мотори, але зважаючи на відносно низьку якості, ви навряд чи зможете продовжити ресурс вашого ДВЗ.

Xenum Runner - кращі масла для старих і зношених двигунів

У 2005 році бельгійська фірма Xenum звернула увагу на цю проблему. І розробила два спецпродукти для двигунів з великими пробігами. Які поєднали в собі всі необхідні якості. Це Xenum Runner 10W40 - для двигунів європейського і американського виробництва. І Xenum Nippon Runner 5W30 для двигунів японського та корейського виробництва.

Дані масла мають особливу рецептуру, відрізняються від типових «синтетик» і «напівсинтетик», і ідеально підходять для автомобілів з пробігом більше 120 тис. Км. Не горять, дуже добре миють від старих відкладень, повертають еластичність сальникам і прокладкам. І здорово відтягують момент «капіталки».

Загалом якщо у вас вже побігавший Audi, Volkswagen, Skoda, Ford, BMW, Mercedes або раптом Volvo, або ще раптом Saab, то ваш вибір Xenum Runner 10W40.

Якщо ж у вашому розпорядженні Toyota, Mazda, Honda, Nissan, Mitsubishi, Subaru, Suzuki з великим пробігом, то вам краще всього підійде масло Xenum Nippon Runner 5W30.

Підходять як для бензинових так і для дизельних моторів.